Pn-Pt Godz. tel. 08:00-16:00
+48 504 605 666
Nie jesteśmy firmą kurierską, ale jesteśmy internetowym Operatorem. Dzięki nam możesz wysyłać przesyłki krajowe i zagraniczne w bardzo konkurencyjnej cenie. Współpracujemy z Firmą DPD Polska oraz GLS Poland. Dzięki czemu przesyłka, która zlecisz platformie www.expresspaczkowy.pl, będzie tańsza niż zamówiona bezpośrednio u przewoźnika.
www.expresspaczkowy.pl działa jako pośrednik między Klientami a firmą kurierską DPD oraz GLS. Jesteśmy w stanie zaoferować Państwu wysyłkę paczek po bardzo atrakcyjnych cenach, bez podpisywania wiążących umów, ani deklarowania obrotu na określonym poziomie. Za pomocą strony internetowej www.expresspaczkowy.pl przesyłkę można wysłać w kilkadziesiąt sekund.
Należy kliknąć w „nadaj przesyłkę”, następnie dokonać wyboru rodzaju usługi oraz przewoźnika po czym wypełnić wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdką :
- dane przesyłki, oraz wybór dnia odbioru i przedziału czasowego (tylko w DPD)
- dane nadawcy,
- dane odbiorcy,
- podsumowanie, oraz akceptacja regulaminu,
- rejestracja ( po raz pierwszy) , lub zalogowanie ( po raz kolejny ) na swoje konto użytkownika
- dane do faktury.
- przejście do bezpiecznego serwisu Dotpay, gdzie należy wybrać dogodną formę płatności i dokonać opłaty.
- po opłaceniu zlecenie zostanie przekazane do realizacji przewoźnikowi.
-na wskazany adres obioru zostaje wysłany kurier, w wyznaczonym przez Państwa dniu i przedziale czasowym.
DPD- Nadawca jest zobowiązany wydrukować list przewozowy wraz z potwierdzeniem przekazania przesyłki który zostaje wysłany na e-mail zleceniodawcy. Wydrukowany list przewozowy należy przykleić na paczkę. Natomiast wydrukowane potwierdzenie przekazania przesyłki należy dać do pdpisania kurierowi.
GLS - Nadawca nic nie drukuje, kurier przywozi wygenerowane dokumenty na paczkę.
Nasz serwis został stworzony zarówno dla firm jak i klientów prywatnych, którzy sporadycznie wysyłają paczki.
Tak, oczywiście. Kuriera może zamówić zarówno nadawca jak i odbiorca paczki, oczywiście wpisując w odpowiednie pola adres nadawcy i odbiorcy.
Tak oczywiście. Aby tego dokonać należy w opcjach wysyłki wybrać: „pobranie” oraz podać dokładną kwotę pobrania. Kwota pobrania czyli COD (cash on delivery) zostanie zwrócona na podane konto w takiej kwocie jaka została określona przez zlecenidawcę w formularzu zamówienia usługi. Kwota pobrania jest zwracana między 8 a 12 dni roboczych od doręczenia w zależności od dnia w którym nastąpiło doręczenie.
Cena podstawowa za przesyłkę wraz z dopłatą paliwową jest ceną ostateczną za doręczenia przesyłki w systemie „od drzwi do drzwi”. W cenie usługi zawarte są:
Maksymalne wymiary paczki to suma trzech boków paczki nie mogą przekroczyć 300cm, przy czym najdłuższy bok nie może mieć więcej jak 175cm. Wzór przedstawia się następująco L + W + H = 300cm
Dla przesyłek wysłanych przez DPD
Maksymalne wymiary paczki to suma obwodu paczki plus najdłuższy bok nie mogą przekroczyć 300cm, przy czym najdłuższy bok nie może mieć więcej jak 175cm. Wzór przedstawia się następująco 2xH + 2xW + L=300cm
Dla przesyłek wysłanych przez GLS
Przesyłka może:
Suma obwodu i najdłuższego boku paczki nie może przekraczać 3 metrów. Obliczamy ją sumując: 1 x najdłuższy bok plus 2 x wysokość plus 2 x szerokość.
Możliwe jest także wysłanie przesyłki Small Parcel o maksymalnych wymiarach 40 x 23 x 3 cm oraz wadze nieprzekraczającej 2 kg.
W celu uzyskania informacji na temat prawidłowego sposobu zapakowania przesyłki, prosimy o klikniecie zakładki PAKOWANIE na stronie www.expresspaczkowy.pl
Niemożna wkładać do przesyłek papierosów. Papierosy, tytoń czy alkohol są to przedmioty obięte podatkiem akcyzowym, ich transport jest dozwolony wyłącznie jako limit na osobę a nie na paczkę kurierską. Dozwolony przydział produktów akcyzowych jest tylko wtedy gdy podróżujemy samochodem bądź samolotem. Wiele osób myli te pojęcia narażając siebie jako nadawcę na dodatkowe koszty związane z zawróceniem paczki. Wszystkie paczki są skanowane na sortowniach.
Expresspaczkowy.pl odmawia zawarcia umowy lub może odstąpić od jej wykonania, jeżeli przesyłka zawiera towary lub rzeczy, które zostały wyłączone z przewozu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa a także, gdy przesyłka zawiera towary lub rzeczy uznane przez Przewoźników, GLS i DPD za wyłączone z przewozu:
Dla przesyłek wysyłanych za pośrednictwem GLS
Dla przesyłek wysłanych za pośrednictwem DPD:
DPD Polska odmawia przyjęcia do obsługi spedycyjnej albo może odstąpić od wykonania usługi po zawarciu umowy, jeżeli:
1. przesyłki zawierają rzeczy niebezpieczne lub mogące wyrządzić szkodę osobom lub w mieniu, w tym w szczególności: materiały łatwopalne, wybuchowe lub radioaktywne, substancje żrące lub cuchnące, broń i amunicję;
Jeśli wartość przesyłek przekracza 1000 zł, to jest naliczana dodatkowa opłata ubezpieczeniowa wynosząca dla usługi krajowej 0.2% a dla międzynarodowej 0.3% od wartości przesyłek. Maks. do 50 000zł.
W serwisie krajowym paczki są doręczane następnego dnia roboczego, natomiast w serwisie międzynarodowym w zależności od kraju od 2 do 5 dni roboczych, ale dzień odbioru przesyłki jest dniem zerowym.
Czas przyjazdu kuriera po przesyłkę uzależniony jest od przewoźnika i od godziny, w jakiej zostało wykonane zlecenie.
Kurierzy nie przyjmują gotówki, płatności należy dokonać automatycznie na końcu formularza poprzez bezpieczne płatności Dotpay lub PayPal.
Jeśli przesyłka nie zostanie na czas opłacona, nie będziemy realizować tego zamówienia.
Dla klientów którzy mieszkają za granicą Polski i zdecydują się na złożenie zamówienia będąc jednocześnie odbiorcą paczki np. aby pomóc nadawcy w Polsce który nie ma dostępu do internetu. Są dostępne inne formy płatności jak np. PAYPAL gdzie jest możliwość płatności kartami VISA czy MASTERCARD
Paczkę należy zamówić z wyprzedzeniem, tak aby można było przesłać etykietę i protokół emailem do kogoś zaufanego kto będzie w stanie wydrukować i przekazać wydruki nadawcy. Zlecenie na transport paczki może założyć odbiorca paczki np. Syn z Londynu, bądź osoba trzecia. Wystarczy że podczas wpisywani informacji w formularz zamówienia wskażemy prawidłowego nadawcę i odbiorcę.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się telefonicznie przed przyjazdem.
W przypadku nieobecności nadawcy bądź nieprzygotowania przesyłki należy skontaktować się z biurem operatora w celu ponowienia zlecenia.
DPD - brak dopłat za ponowienie zlecenia,
GLS - dwie próby odbioru wliczone w cenę, trzecie ponowienie zlecenia dopłata 8 zł.
Składając zamówienie poprzez nasz serwis wcale nie trzeba podawać swojego adresu jako nadawcy czy też odbiorcy. Można, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu z kimś zaufanym, powierzyć nadanie lub też doręczenie przesyłki np: w zaprzyjaźnionym sklepiku osiedlowym ( w Polskim sklepie za granicą), kiosku, czy też poprostu u sądziadów. Oczywiście należy podać poprawne dane w formularzu zgodnie z tym gdzie faktycznie paczka będzie czekała na kuriera, lub gdzie kurier ma ją dostarczyć.